Bezig met laden...

Retourneren vanuit België

Gratis retourneren binnen 100 dagen

 

Hoe stuur ik een artikel retour?

Online aankopen van Girav kunnen binnen 100 dagen kosteloos worden geretourneerd. De aankopen kunnen, net zoals in een winkel, thuis gepast worden. De te retourneren artikelen moeten ongebruikt en ongedragen zijn, voorzien van de aangehechte prijskaartjes en in de originele verpakking geretourneerd worden.

De retourzending hoeft niet online gemeld te worden. Binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen wordt het aankoopbedrag terugbetaald.    

Via DHL in België

Bevestig het meegeleverde Girav retourformulier (met adres en barcode) op het pakket en geef het af bij een DHL ServicePoint in de buurt. 

Via PostNL in Nederland

Bevestig simpelweg het meegeleverde Girav retourformulier (met adres en barcode) op het pakket en geef het af bij een www.postnl.nl/pakketpunten of geef het pakket mee aan een PostNL-pakketbezorger.

Geen retourlabel

Ontbreekt het Girav retourformulier met barcode (voor landen met gratis retourneren) neem dan contact op met de klantenservice via [email protected].

Ons retouradres is:

Girav

Polderweg Oost 19

2973 AN Molenaarsgraaf

Nederland

Kan ik een artikel ruilen?

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. De snelste manier om je gewenste artikel te ontvangen is om een nieuwe bestelling te plaatsen en de andere kosteloos aan ons te retourneren.

Heb je iets gekocht wat onder onze actievoorwaarden valt (bijv. 3 voor €45 of 2 + 1 gratis), of heb je een vraag, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected] of tijdens kantoortijden op 020-472 10 02.

Terugbetaling

De verwerking van een retourzending kan tot 14 dagen duren. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetaald. Is de bestelling (deels) betaald met shoptegoed of een giftcard, dan wordt het gebruikte tegoed teruggestort op je klantaccount.

Vragen of klachten tijdens het gebruik?

Girav streeft ernaar klachten te vermijden. Maar mocht er na verloop van tijd toch een klacht zijn over een artikel neem dan gelijk contact op via  [email protected] of tijdens kantoortijden op 020-472 10 02 om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.