Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag! Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Verzendkosten

Voor bestellingen in Nederland of België betaal je geen verzendkosten. Voor alle andere landen gelden afwijkende tarieven. Een volledig overzicht van de verzendkosten per land vind je hier terug.

Levertijd van de bestelling?

Leveringen in Nederland: van maandag t/m vrijdag voor 23.59 uur besteld en betaald, wordt dezelfde dag verzonden. Wij streven naar een zo spoedig mogelijke levering maar kunnen helaas niet garant staan voor de gestelde leveringstermijn. Over het algemeen wordt jouw bestelling de volgende dag bezorgd, soms duurt het 2 tot 3 werkdagen. Dit ligt vrijwel altijd aan de vervoerder, ons logistiek centrum is razendsnel en vrijwel volledig geautomatiseerd. Voor leveringen buiten Nederland geldt dat orders geplaatst tot 14.00 uur dezelfde dag worden verwerkt en verzonden. Levering is gemiddeld binnen 3 tot 6 werkdagen.

Brievenbuspost of pakket?

Bestel je één artikel (dat kan dus ook een 2-pack zijn) dan verzenden we deze als brievenbuspost, we hanteren de standaard brievenbusmaat. Wanneer je twee of meer artikelen bestelt, wordt jouw bestelling als pakket verzonden. Het pakket zal dan door een medewerker van de door jou gekozen vervoerder worden aangeboden.

Leveringen buiten de EU

Over deze pakketten moeten mogelijk invoerrechten (en administratiekosten) worden betaald. Dit is per non-EU land verschillend. Invoerrechten worden geheven op het moment dat het pakket het land van bestemming bereikt. Onze webshop rekent geen invoerrechten of administratiekosten tijdens het afrekenen. Additionele kosten voor het invoeren van onze producten zijn voor rekening van de ontvanger.

De invoerrechten verschillen per land en het voor ons niet mogelijk om een indicatie van de kosten te geven. Wanneer je meer informatie wenst over de invoerrechten van een land, neem dan contact op met lokale autoriteiten.

Let op! Voor de UK gelden strenge regels met betrekking tot de invoerrechten. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen. Deze kosten worden niet betaald door Girav, maar voor rekening van de klant.

Klachten?

Heb je een klacht, vraag of opmerking over een besteld product, stuur een mail naar [email protected]. Team Girav reageert zo snel mogelijk (uiterlijk binnen drie werkdagen) telefonisch of via e-mail inhoudelijk op jouw klacht.

Heeft Girav ook shirts voor dames?

Girav is een echt mannenmodemerk, maar we weten van klanten dat een aantal T-shirts uit onze collectie ook door vrouwen wordt gedragen. We hebben ons serieus verdiept in een dameslijn, maar dat blijkt vrij complex. Vrouwen hebben veel en andere wensen dan mannen. Of het nou gaat om materiaalkeuze, pasvorm of model, wij streven altijd naar perfectie. Het opzetten van een vrouwenlijn vraagt op dit moment te veel tijd en onderzoek. Maar wie weet wat de toekomst brengt!

Waar vind ik informatie over reviews?

Lees het recensiebeleid van Girav.

Een vraag of opmerking? Team Girav helpt je graag persoonlijk verder!
Bel 020 – 472 1002 of stuur een mailtje naar [email protected]