Retourneren

Bij Girav kun je gratis retourneren binnen 100 dagen.

Pas je kleding op je gemak thuis en beslis dan of je ze wilt houden of terugsturen. De te retourneren artikelen moeten ongebruikt en ongedragen zijn, voorzien van de aangehechte prijskaartjes en in de originele verpakking geretourneerd worden.

De retourzending hoeft niet online aangemeld te worden. Binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen betalen we het aankoopbedrag terug via de bankrekening Stichting Derdengelden van onze partner Buckaroo.

Hoe stuur ik een artikel retour?
  • Verpak de kleding bij voorkeur in de originele verpakking.
  • Verwijder alle verzendinformatie op de doos (adressen, streepjescodes, enz.) of streep deze door.
  • Plak het bijgeleverde retouretiket op het pakket.
  • Kleef het meegeleverde Girav retouretiket (met adres en barcode) op het pakket en geef het af bij een DHL ServicePoint in de buurt.
Wat moet ik doen als ik geen retouretiket heb?

Ontbreekt het Girav retouretiket met barcode (voor landen met gratis retourneren)? Neem dan contact op met de klantendienst via [email protected].

Ik wil zelf mijn vervoerder kiezen. Wat is jullie retouradres?

Uiteraard kun je op eigen kosten een andere vervoerder kiezen. Je kunt het pakket dan versturen naar onderstaand retouradres. Zorg er wel voor dat onze retoursticker of anders je ordernummer met contactgegevens in de doos zitten, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is.

Girav
Polderweg Oost 19
2973 AN Molenaarsgraaf
Nederland

Kan ik een artikel ruilen?

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. De snelste manier om je gewenste artikel te ontvangen is om een nieuwe bestelling te plaatsen en de andere kosteloos aan ons te retourneren.

Heb je iets gekocht wat onder onze actievoorwaarden valt (bijv. 3 voor €50 of 2 + 1 gratis), of heb je een vraag, neem dan contact op met onze klantendienst op [email protected] of tijdens kantoortijden op 020-472 10 02.

Vragen of klachten tijdens het gebruik?

Girav streeft ernaar klachten te vermijden. Maar mocht er na verloop van tijd toch een klacht zijn over een artikel neem dan gelijk contact op via [email protected] of tijdens kantoortijden op +31 (0)20 – 472 1002 om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Een vraag of opmerking? Hulp nodig? Team Girav helpt je graag persoonlijk verder! 
Bel +31 (0)20 – 472 1002 of stuur een e-mail naar [email protected]