Account

In je Girav account beheer je eerdere bestellingen, je wishlist, reviews of je adresgegevens.

Waar vind ik mijn factuur?

Je factuur vind je gemakkelijk in je account. Ga naar “Account” rechtsboven de webshop, klik op “Mijn bestellingen”, kies de bestelling en klik op “Bestelling printen” om de factuur als PDF te openen. Nog geen account? Maak er gemakkelijk een aan op onze website.

Hoe werkt de terugbetaling na een retourzending?
Nadat we jouw retourzending hebben verwerkt, wordt het aankoopbedrag weer bijgeschreven op jouw bankrekening. Je krijgt hiervan per email een bericht.

Waar vind ik mijn ordergeschiedenis?

Klik rechts bovenin op account, log vervolgens in. Onder het kopje “Mijn bestellingen” zijn alle eerder geplaatste bestellingen te vinden. Je ordergeschiedenis kun je alleen terug zien als je een account hebt aangemaakt.

Een vraag of opmerking? Hulp nodig? Team Girav helpt je graag persoonlijk verder! 
Bel +31 (0)20 – 472 1002 of stuur een mailtje naar [email protected]